Kolejny test RS-a, jest też o odległych terminach odbioru:
Test
Parę cytatów:
Do całości idealnie dograno skrzynię biegów - każde z sześciu przełożeń wchodzi ciasno, pewnie i bez żadnego zgrzytu, nawet przy szybkiej zmianie. W opcji jest jeszcze automatyczna skrzynia DSG o tej samej ilości biegów, ale trzeba się dwa razy zastanowić, żeby wydać na nią 8000 zł, dołożyć autu kilka zbędnych kilogramów i spowolnić je o 0,2 sekundy do "setki" i 2 km/h do prędkości maksymalnej.
Do tego jeszcze podwyższa zużycie spalanie, które wcale nie należy do najniższych. W mieście, przy zamiłowaniu kierowcy do sprintów i długiego stania w korkach, 220-konna Skoda "łyka" nawet 13 l/100 km. W trasie nadmiar mocy jest jednak naszym sprzymierzeńcem - 8,8 litra na 100 km to może nie śmieszne fabryczne 5,3, ale wynik całkiem przyzwoity jak na auto, które osiąga 100 km/h w czasie 6,9 sekundy.
Niestety, termin oczekiwania na Octavię RS to nie żart z okazji 1 kwietnia - klienci dostali informację, że może się on przeciągnąć nawet do początku 2015 roku.
Zalety:
+ w żółtym czy zielonym lakierze i na 19-calowych felgach może naprawdę się podobać
+ komfortowe i bardzo przestronne wnętrze
+ bardzo duży i funkcjonalny bagażnik
+ bogate wyposażenie seryjne
+ mocny silnik dysponujący momentami aż nadmiarem mocy
+ świetne osiągi
+ dobrze zestrojone zawieszenie i bardzo + precyzyjna skrzynia biegów
Wady:
- brak sportowego charakteru, głównie we wnętrzu auta
- duże problemy z trakcją, mimo zastosowania XDS
- brak opcji 4x4 oraz mechanicznej szpery
- bardzo długi termin oczekiwania na samochód i ograniczenia w zamówieniach
Test
Parę cytatów:
Do całości idealnie dograno skrzynię biegów - każde z sześciu przełożeń wchodzi ciasno, pewnie i bez żadnego zgrzytu, nawet przy szybkiej zmianie. W opcji jest jeszcze automatyczna skrzynia DSG o tej samej ilości biegów, ale trzeba się dwa razy zastanowić, żeby wydać na nią 8000 zł, dołożyć autu kilka zbędnych kilogramów i spowolnić je o 0,2 sekundy do "setki" i 2 km/h do prędkości maksymalnej.
Do tego jeszcze podwyższa zużycie spalanie, które wcale nie należy do najniższych. W mieście, przy zamiłowaniu kierowcy do sprintów i długiego stania w korkach, 220-konna Skoda "łyka" nawet 13 l/100 km. W trasie nadmiar mocy jest jednak naszym sprzymierzeńcem - 8,8 litra na 100 km to może nie śmieszne fabryczne 5,3, ale wynik całkiem przyzwoity jak na auto, które osiąga 100 km/h w czasie 6,9 sekundy.
Niestety, termin oczekiwania na Octavię RS to nie żart z okazji 1 kwietnia - klienci dostali informację, że może się on przeciągnąć nawet do początku 2015 roku.
Zalety:
+ w żółtym czy zielonym lakierze i na 19-calowych felgach może naprawdę się podobać
+ komfortowe i bardzo przestronne wnętrze
+ bardzo duży i funkcjonalny bagażnik
+ bogate wyposażenie seryjne
+ mocny silnik dysponujący momentami aż nadmiarem mocy
+ świetne osiągi
+ dobrze zestrojone zawieszenie i bardzo + precyzyjna skrzynia biegów
Wady:
- brak sportowego charakteru, głównie we wnętrzu auta
- duże problemy z trakcją, mimo zastosowania XDS
- brak opcji 4x4 oraz mechanicznej szpery
- bardzo długi termin oczekiwania na samochód i ograniczenia w zamówieniach
Komentarz